Blog Albert

Benvinguts al meu blog

diumenge, 9 de maig del 2010

Dissabte al vespre em truca en Nats per veure què farem l'endemà. Què dius de bó, i apa, decidim que anirem cap a Sant Pere de Falgars.
El diumenge ens trobem a les 09:00 al parc Espunya. Li comento que em fa una mica de mal l'esquena, més que res per si em serveix d'excusa per si no arribo en condicions a l'objectiu que ens hem marcat. Comentem que pot ser un dia de trànsit perquè el mateix dia hi ha la Cursa dels Terra de Remences, però realment, només hem trobat una mica d'embús a l'estació de Sant Esteve d'en Bas. Un cop atravessat el poble dels Hostalets d'en Bas, enfilem amunt camí de Falgars. Tot i estar una mica núbol, fa una mica de calor i em trec l'anorak, i al cap de 2 minuts es posa a ploure. Per tant, a mitja pujada em paro per tornar-me'l a posar. Ara anava xop per dins i per fora. La pujada és una mica dreta (igual hi ha pendents d'entre un 10% - 15 %, tot i que a mi em semblaven més d'un 30 %). Hem arribat més o menys bé adalt (aprox. 50 minuts de pujada), tot i que una mica "xafadots". Esmorzem, i com que ja ens haviem refet i ens sentíem una altra vegada com uns homes, hem decidit fer aventura i ens dirigim cap a la pista que porta cap a Pruit, esperant no haver-hi d'arribar. Al cap de 2 minuts hem parat un moment per veure el salt de la Coromina, espectacular. Anem tirant avall per la pista emporlanada (a la dreta queda l'Hostalot) fins arribar al coll de Pruit. Aquí hem agafat la pista que porta cap a la casa del Torrent (que hi havia 4 gossos emprenyadors !)i hem seguit la pista fins arribar a una cruïlla on no sabem si hem agafat el trajecte correcte. En tot cas hem seguit les indicacions dels rètols i hem anat direcció a Coll d'Uria (per tant hem trencat a l'esquerra) Si haguéssim seguit recte igual també hi arribem però no ho sabem. Ho haurem de probar algun dia. Aquest tajecte és molt maco, però hem hagut de posar el peu a terra alguna vegada (o dues, o tres, o quatre...) i fins i tot alguna altra part del cos......
Hem anat seguint aquest camí fins arribar al Coll d'Uria. Aquí hem seguit la carretera que et porta a Sant Esteve d'en Bas, però estaria bé probar si hi ha alguna pista transitable en bici que ens pugui portar cap a Sant Feliu. Hem arribat a casa a les 13:00.
Com sempre que sortim, ha anat molt bé. No, Nats?

Marc Olivet ha dit...

Bueno veig, que aquest any us esteu entrenant en serio per Olot-l'Escala 2010!!
Per sort allà, no trobarem pujades com la de falgars...jejeje
Percerts,Nats aquest any no valen excuses de Rampes...

Marc
Maià

Ramon Roura ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Per a la propera vegada, arribats a Coll d'Uria, cal travessar la carretera i agafar una pista forestal que queda a mà dreta. Us portarà directament a Sant Feliu. Això sí, passant per la casa de Riubrugent.

Albert R.G. ha dit...

Ok, Ramon. De fet aixó que dius ja ho vaig fer a peu amb el nostre amic Lluís Busquets, que de rutes a peu en sap un niu. I a més em sona perquè vam passar per la casa de Riubrugent.
Els paratges són de postal. Gran terra, La Garrotxa!