Blog Albert

Benvinguts al meu blog

diumenge, 2 de maig del 2010

Sortida del dia 01 de maig de 2010: A les 09:00 de la matinada, hem sortit amb en Nats cap a Font Pobre. Ens hem remullat una mica, però tampoc hem quedat xops. Hem arribat a les 12:00 a Olot. En total hem pedalat 37 kmts. Seguint el carril bici en direcció Sant Feliu de Pallerols, hem agafat el trencant de Sant Iscle (trecant a l'esquerra). Durant 3/4 d'hora aproximadament hem seguit la pujada fins a la cruïlla de Font Pobre i Can Tià. Fins aquí el camí és esfaltat tot i que la pendent és bastant dura al menys per nosaltres. Un cop en aquest coll hem trencat a l'esquerre deixant el terreny asfaltat. A partit d'aquí tot és baixada però el terreny és una mica relliscós per la quantitat de greda. Al cap d'un quart d'hora arribem al peu del volcà Santa Margarida on podem veure l'hermita de Sant Miquel de la Cot. Arribem a Can Xel i d'aquí, direcció Santa Pau,agafem el trencant a l'esquerra que ens porta al Croscat. Deixant el Croscat a l'esquerra seguim el camí que ens porta cap a Batet de la Serra. A partir d'aquí seguim la carretera que ens porta a la d'Olot-Santa Pau. Trenquem a la dreta i anem cap a casa a dinar (amb la família).